joi, 14 iulie 2016

Making of "Love at Gloriette" - sedinta foto in Viena - diagrama foto

Teaser Sedinta Foto after Wedding in Viena Schönbrunn Gloriette - Vienna PhotoShoot
Fotografia "Love at Gloriette" este facuta la amurg in parcul Schönbrunn din Viena.
Ora albastra (dupa apus) este o perioada din zi superba pentru fotografiere cerul avand o culoare intensa.
Am folosit 2 blituri wireless - un softbox din fata si un blit in spate pentru lumina de contur. Pozitionarea bliturilor se face in asa fel incat sa nu aveti umbre nedorite. Din acest motiv softbox-ul a intrat putin in fotografie si a fost sters la editare.
Daca am situatii problematice, softbox-ul si asistentul imi intra mult in fotogafie, prefer sa fac 2 poze de pe trepied cu si fara softbox, astfel la editare pot recupera tot ce este in spate - background.
Spatiul mare mi-a permis sa folosesc lentila 70-200mm (128mm) pentru compresia imaginii.
Mai jos aveti o diagrama foto pentru lumini (blituri) - making of. Este o versiune simplificata pentru iluminarea standard cu 3 lumini (key, fill, back light), fara fill light - folosita pentru atenuarea umbrelor, astfel avem mai mult constrast intre lumini si umbre.
diagrama foto - lumini
Cateva detalii tehnice legate de expunere:
  • am preferat o diafragma deschisa F/4 deoarece doream ca personajele sa se desprinda de fundal prin blur - background-ul este destul de incarcat;
  • am setat o valoare ISO mai ridicata 1600, deoarece toata lumea era deja obosita iar un timp mai lung de expunere putea sa-mi creeze probleme.

Sedinta foto intergrala va fi postata in curand la adresa
https://www.facebook.com/foto.Ami.Mihai/
Primele fotografii sunt postate la adresa:
https://www.facebook.com/foto.Ami.Mihai/photos/?tab=album&album_id=774880569288212

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu